0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nähä. Inte en kotte. Bara jag i hela Sverige har en Hitachi.Då kan jag ljuga hur mycket som helst ju. Igår var det -48, pumpen drog 184 W och det var 23 grader varmt överallt i mitt hus på 397 kvm. Ingen stödvärme och 4 öppna fönster.Trevlig Helg för det har jag tänkt ha/GanoNu har jag bestämt mig. Det ska vara en sådant, alltså HITACHI!
Finns det ingen annan på forumet som har en Hitachi luft/luftvärmepump ?Jag gjorde en sökning, men fick inga träffar. Konstigt nog har jag sett en del Hitachi på industrilokaler, men aldrig på ett privathus.- Urtråkig pump förresten. Blir inte ens is i utedelen. Undrar speciellt om någon har en RAK35:a, eller en RAF med stor golvstående innedel, hur fungerar den ? MVH/Gano
Nähä. Inte en kotte. Bara jag i hela Sverige har en Hitachi.Då kan jag ljuga hur mycket som helst ju. Igår var det -48, pumpen drog 184 W och det var 23 grader varmt överallt i mitt hus på 397 kvm. Ingen stödvärme och 4 öppna fönster.Trevlig Helg för det har jag tänkt ha/Gano
Citat från: Gano skrivet 17 februari 2006, 15:06:41Nähä. Inte en kotte. Bara jag i hela Sverige har en Hitachi.Då kan jag ljuga hur mycket som helst ju. Igår var det -48, pumpen drog 184 W och det var 23 grader varmt överallt i mitt hus på 397 kvm. Ingen stödvärme och 4 öppna fönster.Trevlig Helg för det har jag tänkt ha/Gano Erkänn gano du tog detta på toschiba forumet men du strök att det va strömlöst och att det var en toschiba naturligtvis
Citat från: mansan skrivet 17 februari 2006, 21:27:10Citat från: Gano skrivet 17 februari 2006, 15:06:41Nähä. Inte en kotte. Bara jag i hela Sverige har en Hitachi.Då kan jag ljuga hur mycket som helst ju. Igår var det -48, pumpen drog 184 W och det var 23 grader varmt överallt i mitt hus på 397 kvm. Ingen stödvärme och 4 öppna fönster.Trevlig Helg för det har jag tänkt ha/Gano Erkänn gano du tog detta på toschiba forumet men du strök att det va strömlöst och att det var en toschiba naturligtvisKan han ju inte ha gjort eftersom vi inte behöver fönster